Salida al FicXixón y al Muséu Arqueolóxicu La Campa Torres- Terceru La ESO

Last 28th of November, 42 studeimg_20161118_092008nts from 3rd ESO and 2 teachers went on a field trip to Xixón. First stop was to watch “Girl Asleep” in the Universidá Llaboral as part of the FicXixón International Film Festival. It was an Australian film we watched in original version.

After enjoying it together with almost 500 other students, we had our second stop of the trip in La Campa Torres Archaeological Museum, where we had a visit in English learning about our ancestors. It was a fun trip and we learned a lot!!!

El pasáu 28 de Payares, 42 estudiantes de Terceru la ESO y 2 profesores tuviemos una salida a Xixón, la primer parada fue pa ver “Girl Asleep” na Universidá Llaboral nel Festival Internacional de Cine FicXixón. Yera una película australiana que viemos en versión orixinal.

img_20161118_122104Depués de disfrutar la película con otros 500 estudiantes, ficimos la segunda parada del viaxe nel Muséu Arqueolóxicu de La Campa Torres onde tuviemos una visita n´inglés deprendiendo sobre los nuesos antiguos. Foi un viaxe prestosu y deprendimos muncho!!img_20161118_121538